    From: "Bogart" <k...@g...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Instrukcje obsługi w języku polskim !!!!
    Date: Fri, 1 Mar 2002 17:13:03 +0100

    a swoja droga jest to bardzo glupi przepis-
    komu zalezy na klientach to przetlumaczy,
    ale np jeden klient zarzadal ode mnie instrukcji
    do klawiatury komputerowej. kosztuje ona
    20zl wiec koszt druku pewnie wynioslby dziesiata
    czesc klawiatury. czy to sie oplaca? bezzasadny koszt
    tym bardziej, ze instrukcje obslugi dla niektorych
    urzadzen sa niepotrzebne. poza tym jest wiele urzadzen,
    do ktorych producenci nigdy nie zamieszcza instrukcji
    w jezyku polskim, bo to za maly kraj. ze wzgledow
    ekonomicznych nie zrobia tego tez importerzy- jesli wiec
    przepis ten surowo egzekwowac to zaloze, sie ze z polek
    sklepow znikneloby 20% produktow.
    np czy ktos widzial instrukcję do pasty do zębów? a tubka
    jest niewiele bardziej skomplikowana od klawiatury- zreszta
    na ktorejs pascie (chyba aquafresh) nie ma ani jednego napisu
    po polsku, ostrzezenia i instrukcje sa wylacznie po angielsku-
    to tez jest zlamanie ustawy.

    st...