  • 1. Data: 2012-07-11 19:16:26
    Temat: Inspekcja transportu drogowego
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Tak na goraco chce sie spytac.
    Wlasnie w telewizji mowia, ze na drogach stanie kilkaset nowych radarow, i
    wyjedzie masa nowych samochodow z radarami.
    A wszystkim tym ma się zajmowac Inspekcja Transportu Drogowego. Wiec mam tu
    pytanie:
    co to jest Inspekcja transportu drogowego? Czy ma ona prawo mierzyc mi
    predkosc, zatrzymywac mnie, kontrolowac i dawac mandaty, jesli jade
    prywatnym samochodem? Jak zobacze samochod Inspekcji, i kogos kto mi bedzie
    machal lizakiem, mam obowiazek sie zatrzymac? Czy moge go olac? Zawsze
    jezdze przepisowo. Przez 25 lat nigdy nie mialem mandatu. Ale nie chcial bym
    sie dac naciagnac jakiemus cieciowi, bo jemu sie wydaje ze ma prawo. Chcial
    bym wiec wiedziec jakie oni maja prawa.
    Wiem, ze zawsze zatrzymywali samochody ciezarowe i autobusy. A jak to jest z
    prywatnymi samochodami?

  • 2. Data: 2012-07-11 19:48:14
    Temat: Re: Inspekcja transportu drogowego
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-07-11 19:16, Ajgor pisze:
> [...]
    > bym wiec wiedziec jakie oni maja prawa.
    > Wiem, ze zawsze zatrzymywali samochody ciezarowe i autobusy. A jak to jest z

    Na wszystkie Twoje pytania odpowiedź jest w zasadzie jedna - tak, od
    jakiegoś czasu ITD ma takie uprawnienia, w szczególności jeżeli chodzi o
    fotoradary (będzie obsługiwała system automatycznego wystawiania
    mandatów) ale także i o zatrzymywanie samochodów osobowych. Wszystkich.

    --
    spp

  • 3. Data: 2012-07-11 22:24:58
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "spp" napisał w wiadomości news:jtke99$g0r$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > fotoradary (będzie obsługiwała system automatycznego wystawiania mandatów)
    > ale także i o zatrzymywanie samochodów osobowych. Wszystkich.

    OK. Dzieki. Czyli jeszcze jeden aparat represji. PO zmienia Polske z kraju
    policyjnego w jeden wielki oboz koncentracyjny.
    Ale z drugiej strony nie ma sie co dziwic. Polacy sami sa sobie winni.

  • 4. Data: 2012-07-12 07:39:15
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-07-11 22:24, Ajgor pisze:

    > OK. Dzieki. Czyli jeszcze jeden aparat represji. PO zmienia Polske z kraju
    > policyjnego w jeden wielki oboz koncentracyjny.
    > Ale z drugiej strony nie ma sie co dziwic. Polacy sami sa sobie winni.

    A Ty kim jesteś? Hucułem?

    --
    spp

  • 5. Data: 2012-07-12 10:44:40
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A Ty kim jesteś? Hucułem?

    Niestety nie.

  • 6. Data: 2012-07-12 10:58:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2012 07:39, spp pisze:

    > A Ty kim jesteś? Hucułem?

    Nie, on jest trollem.

    BTW: rok rozpoczęcia działalności przez ITD: 2002.

  • 7. Data: 2012-07-12 11:38:18
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    wiadomości news:4ffe91c4$1@news.home.net.pl...

    > Nie, on jest trollem.

    Kazdy, kto czegos nie wie, i sie pyta jest trollem?

  • 8. Data: 2012-07-12 12:10:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2012 11:38, Ajgor pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4ffe91c4$1@news.home.net.pl...

    > Kazdy, kto czegos nie wie, i sie pyta jest trollem?

    Nie, każdy kto pieprzy takie głupoty, jak te twoje brednie o obozie
    koncentracyjnym.

  • 9. Data: 2012-07-12 13:39:58
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    wiadomości news:4ffea26c$1@news.home.net.pl...

    > Nie, każdy kto pieprzy takie głupoty, jak te twoje brednie o obozie
    > koncentracyjnym.

    Aha. Czyli trollem jest kazdy, kto ma inne poglady niz ty. Jakie to polskie.

  • 10. Data: 2012-07-12 13:46:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2012 13:39, Ajgor pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4ffea26c$1@news.home.net.pl...

    > Aha. Czyli trollem jest kazdy, kto ma inne poglady niz ty. Jakie to polskie.

    I znowu bredzisz.