  • 11. Data: 2012-07-12 14:10:25
    Temat: Re: Inspekcja transportu drogowego
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    wiadomości news:4ffeb905$1@news.home.net.pl...

    > I znowu bredzisz.

    Argument godny sali sadowej.
    Zaczyna mi sie podobac to draznienie.
    Chciaz przyznaje - wiele pytan tu zadalem, i to Ty najczesciej dawales
    konkretne odpowiedzi.
    OK. Niech Ci bedzie. Nie wszyscy Polacy sa sobie winni. Ty do nich nie
    nalezysz (ja tez).
    Ale przyznasz, ze te kolejne 300 radarow ktore stana na drogach to w duzej
    mierze zasluga glupoty kierowcow ktorzy nie przestrzegaja przepisow,
    oraz glupoty tych Polakow, ktorzy bedac u wladzy trwonia nasze pieniadze na
    prawo i lewo, a pozniej szukaja kolejnych w naszych kieszeniach.
    Ja ich rozczaruje. Ode mnie za radary nic nie zarobia.