  • 1. Data: 2012-07-11 08:23:32
    Temat: Wyciągniecie danych z bazy policyjnej i udostepnienie jej osobom trzecim - prosze o pomoc
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    Witam,

    mam taki oto problem,
    Pewien policjant, na prośbę osoby "zainteresowanej" wyciągnał z bazy
    policyjnej informacje o mnie i udostepnił jej. Do tego osoba
    zainteresowana za moimi plecami wyciagnela z mojego portfela mój dowód
    osobisty, spisala wszystkie dane, aby ten policjant mogl mnie sprawdzić.
    Jest to bardzo poważna sprawa dla mnie ciągna sie za tym problemy z
    kontaktem z dzieckiem, pomowienia, obrażanie, znęcanie się psychiczne
    nade mna kosztem dziecka.
    Przez ostatnie dwa lata, stracilem zdrowie, moj ojciec kilka razy trafil
    do szpitala przez moje problemy z ta rodzina.
    Bardzo prosze o pomoc. Nie mam juz kasy, narobilem dlugow, chce w koncu
    sprawiedliwosci.

    Licze na Wasza pomoc

  • 2. Data: 2012-07-11 10:16:05
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    Użytkownik "NEURON" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zainteresowana za moimi plecami wyciagnela z mojego portfela mój dowód
    > osobisty, spisala wszystkie dane, aby ten policjant mogl mnie sprawdzić.
    Napisz skargę na takie dzialania policji, kazdy policjant chcący dotrzeć do
    bazy danych musi sie zindetyfikowac i podać powód tej "ciekawości". Można
    tez zgłosić ten "numer" do prokuratury ...
    pozdrów.

  • 3. Data: 2012-07-11 10:57:41
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "NEURON" <2...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > do szpitala przez moje problemy z ta rodzina.
    > Bardzo prosze o pomoc. Nie mam juz kasy, narobilem dlugow, chce w koncu

    To się pomyliłeś. Problemy określane - "mania prześladowcza" to u
    psychiatrów jest rozpatrywana.

  • 4. Data: 2012-07-11 14:43:36
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    > To się pomyliłeś. Problemy określane - "mania prześladowcza" to u
    > psychiatrów jest rozpatrywana.

    jesli nie masz nic ciekawego do powiedzenia to sie po prostu nie
    odzywaj. Podobno syndrom pisana byle czego tez sie leczy.

  • 5. Data: 2012-07-11 14:46:18
    Od: NEURON <2...@g...pl>

> [...]
    > bazy danych musi sie zindetyfikowac i podać powód tej "ciekawości". Można
    > tez zgłosić ten "numer" do prokuratury ...

    a co z reszta? zdobycie i podanie bez mojej wiedzy moich danych
    osobowych, pomowienia.
    pozdr
    NEURON

  • 6. Data: 2012-07-11 15:08:14
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/07/2012 13:43, NEURON wrote:

    > jesli nie masz nic ciekawego do powiedzenia to sie po prostu nie
    > odzywaj. Podobno syndrom pisana byle czego tez sie leczy.

    Niestety, pozostaje Ci zapytać na jakimś forum prawniczym. Ja też kilka
    dni temu prosiłem tutaj o pomoc w błahej sprawie. Co prawda brak
    odpowiedzi jakoś szczególnie mnie nie martwi, ale od tego czasu zaglądam
    na grupę i poza buszującymi na kilkunastu grupach trollami i jednym
    mitomanem, którzy na zmianę zajmują się wytykaniem literówek i
    obrażaniem pytających, niewiele się dzieje.

    Usenet umiera, odpuść sobie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil