    From: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Informatyk ukarany za bledy budowlane
    Date: Thu, 12 Sep 2002 19:37:19 +0200

    In pl.soc.prawo you wrote:

    >Jestem rozgoryczony, wg mnie, nieslusznie otrzymana kara.

    Wedlug mnie rowniez.

    >Prosze o porade.

    Jezeli w umowa o prace miedzy Toba a firma opiewa tylko stanowisko
    informatyka, badz operatora informatyki, badz specjalisty ds.
    informatyki lub pokrewnego, a dodatkowo w zakresie Twoich obowiazkow
    (w panstwowych zakladach to sie nazywa SKS) nie ma innych niz
    informatyczne - mozesz zaskarzyc decyzje szefa do sadu pracy.

    Na pewno rowniez przed powolaniem Cie na czlonka komisji podpisales
    jakis swistek. Czy pamietasz co wtedy podpisywales? Czy aby nie
    odpowiedzialnosc za podjete decyzje w sprawie calego przetargu?

    Napisz koniecznie jak ta sprawa przebiega, bo jest szalenie ciekawa.
    Mam nadzieje, ze dla Ciebie wszystko dobrze sie skonczy.

    Ja rowniez pracuje jako informatyk w firmie do niedawna panstwowej i
    nigdy nie bylo takich numerow...

    berberek