  • Data: 2002-04-18 15:32:26
    Temat: Re: Imieniny
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Apr 2002, Tristan Alder wrote:

    > kto ustala imieniny? Piszę właśnie program, w którym chciałbym

    Przypomniał mi się taki dowcip Mleczki: na podwyższeniu w otoczeniu
    mieszkańców wsi stoi towarzysz i odczytuje: "niniejszym wprowadza się jako
    obowiązujące następujące przysłowia i porzekadła ludowe..."

    > wypisywać imieniny. No i znalazłem kilka różnych wersji, przy czym
    > zauważyłem, że portale internetowe są ze sobą zgodne i zgodne z
    > kaledarzem drukowanym, jaki posiadam, natomiast znalezione przeze mnie
    > wersje w Sieci są niezgodne z tym...

    To je jakoś uzgodnij. Nikt się chyba nie obrazi za to że jego imię
    pominięto?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)