  • 111. Data: 2010-08-04 09:31:00
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Wiesz, dopóki jest przepis o tym, że pracownik musi w określonych
    > przypadkach podjąć pracę w nadgodzinach, to ustawowe ograniczenie tych
    > nadgodzin jest jak najbardziej wskazane.

    aha, czylip rzepis nie jest po to, aby chronic pracownika, tylko po to, aby
    przeciwdziałac skutkom innego przepisu...
    PIEKNE!!!

    To moze zmodyfikowac przepis, ktory powoduje te sytuacje?
    Np. pracownik musi podjac w okreslonych sytuacjach prace w nadgodzinach pod
    warunkiem, ze nie wyrobił jakiegos limitu nadgodzin. A potem moze
    dobrowolnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 112. Data: 2010-08-04 09:38:47
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Budzik pisze:

    > toz o tym wlasnie dyskutuje!

    Tak jak napisałem, tylko w pakiecie - można znieść ograniczenie (jak dla
    mnie), ale jednocześnie wyrzucić możliwość zmuszenia pracownika do
    zostania w nadgodzinach (jeśli tennie chce), choćby się waliło i paliło.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 113. Data: 2010-08-04 10:15:11
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 3 Aug 2010 16:57:14 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > probujesz osmieszyc problem a ja nie widze w tym nic złego, zeby pracowac
    > np. po 12 godzin dziennie. Co innego zmuszac pracownika. Ale jezeli sam sie
    > godzi, bo wie ze firma godziwie zaplaci?

    A ja bym wolał żeby pracodawca zatrudnił dodatkową osobę na pół etatu i
    jedna osoba pracowała by 8h a druga 4h.
    8h pracy to i tak dużo.

    Henry

  • 114. Data: 2010-08-04 10:37:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 04-08-2010 12:15, Henry(k) pisze:

    > A ja bym wolał żeby pracodawca zatrudnił dodatkową osobę na pół etatu i
    > jedna osoba pracowała by 8h a druga 4h.

    Znam firmy w których odsunięcie pracowników od nadgodzin jest traktowane
    jako kara. Przez pracowników.
    Serio, serio.

    > 8h pracy to i tak dużo.

    Nie rozśmieszaj mnie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 115. Data: 2010-08-04 10:40:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Maddy pisze:

    > Znam firmy w których odsunięcie pracowników od nadgodzin jest traktowane
    > jako kara. Przez pracowników.
    > Serio, serio.

    znaczy, że płaci się tam nieciekawie i jakieś zadupie musi tam być, że
    nie można znaleźć lepszej pracy.

    > Nie rozśmieszaj mnie.

    Nie sądzę, aby przedpiszca chciał kogokolwiek rozśmieszać... Nie każdy
    lubi być niewolnikiem pracy, jest dużo ciekawszych rzeczy do robienia
    niźli praca.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 116. Data: 2010-08-04 10:50:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.08.2010 12:40), Tomasz Kaczanowski wrote:
    > Maddy pisze:
    [...]
    > znaczy, że płaci się tam nieciekawie i jakieś zadupie musi tam być, że
    > nie można znaleźć lepszej pracy.

    Albo wręcz przeciwnie - praca i płaca jest na tyle ciekawa że każdy chce
    zostawać po godzinach.

    > Nie sądzę, aby przedpiszca chciał kogokolwiek rozśmieszać... Nie każdy
    > lubi być niewolnikiem pracy,

    Nie każdy != nikt.

    p. m.

  • 117. Data: 2010-08-04 10:52:03
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 3 Aug 2010 15:18:23 +0200, Icek napisał(a):

    > slyszalem o takim przypadku kierowcow autobusow PKS. Chcieli wiecej zarabiac
    > pracujac np. po 2-3 godziny dziennie wiecej. Prawo na to nie zezwala

    I bardzo dobrze.
    Akurat w przypadku kierowcow, a zwlaszcza tych przewozacych ludzi,powinno
    być to scisle przestrzegane i kontrolowane

    --
    Mark

  • 118. Data: 2010-08-04 10:57:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > A ja bym wolał żeby pracodawca zatrudnił dodatkową osobę na pół etatu
    > i jedna osoba pracowała by 8h a druga 4h.
    > 8h pracy to i tak dużo.

    ale ja nie mowie o tym, co uwaza pracodawca, tylko co uwaza pracownik.
    Niektorzy chetnie porpacuja dłuże - dlaczego im tego zabraniac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 119. Data: 2010-08-04 10:57:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > mnie), ale jednocześnie wyrzucić możliwość zmuszenia pracownika do
    > zostania w nadgodzinach (jeśli tennie chce), choćby się waliło i paliło.

    rowniez uwazam, ze to byłby dobry pomysł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 120. Data: 2010-08-04 11:00:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    mvoicem pisze:
    > [...]
    >
    > Albo wręcz przeciwnie - praca i płaca jest na tyle ciekawa że każdy chce
    > zostawać po godzinach.

    Nawet jeśli coś jest najciekawsze na świecie, to trzeba sobie zrobić
    przerwę, inaczej jest niezdrowo.

    no i?

    --
    Kaczus