  • Data: 2018-11-08 12:13:57
    Temat: Re: Ile powinna działać bateria w telefonie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 listopada 2018 17:59:59 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Telefon po około 20 miesiacach uzytkowania nie nadaje sie do dalszego
    > uzytkowania.
    > Powod bateria.
    > Naładowana do pełna czasami trzyma kilka godzin, czasami nagle z 80%
    > spada do 20, jeszcze innym razem przy 50% telefon po prostu sie wyłącza.
    > Po wyjsciu na dwór i zmianie temperatury wyłącza sie.
    >
    > Telefon przez te dwa lata uzytkowany był w normalny sposób, nie był
    > przegrzewany (bo nie był uzywany jako navi na przedniej szybie
    > samochodu).
    >
    > Ja rozumiem, ze spadek pojemnosci baterii w funkcji czasu to normalna
> [...]

    A jak się ze sprzedawcą umówiłeś? co masz w warunkach gwarancji?
    Bo ja do tej pory czy to w telefonach czy w laptopach widywałem zapisy że gwarancja
    na sprzęt 24 miesiące ale na baterie tylko 12.
    Więc myślę że ciężko będzie coś Tobie ugrać skoro nawet producenci nie chcą dawać na
    baterie dłuższych gwarancji jak 12 miesięcy
    Możesz z producentem telefonu korespondować, pewnie będą chcieli żebyś wysłał telefon
    do ich autoryzowanego serwisu i zrobią testy.
    Czasami w ramach "dobrej współpracy" producent idzie na rękę w takich sytuacjach.
    Tylko opisz sprawę od strony telefonu. Nie że bateria nieprawidłowo działa tylko że
    telefon nieprawidłowo działa powodując losowe rozładowanie baterii;)