  • Data: 2018-04-14 10:50:32
    Temat: Re: Ile pastwo dostało nagród
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Apr 2018 14:06:38 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Z tym służeniem to żeś pojechał :-P
    > Toż to dojenie, a nie służenie.

    Tak a propos
    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/oto-najle
    piej-zarabiaj%c4%85cy-urz%c4%99dnik-w-polsce/ar-AAvQ
    qvw?li=BBr5MK7

    Okazuje się, że nawet nagrody przyznane ministrom przez premier Beatę
    Szydło nie równają się z miesięczną pensją wiceszefa CBA. Tylko w 2017
    r. Grzegorz Ocieczek zarobił ponad pół miliona, co daje wynagrodzenie
    w kwocie prawie 50 tysięcy miesięcznie. Bo oprócz pensji z biura
    pobiera jeszcze jedną, prokuratorską. - Skoro przepisy mówią, że mogę,
    to pobieram. Jeśli przepisy będą mówiły, że nie mogę, to nie będę
    pobierał - wyjaśnia

    Prokurator w stanie spoczynku, wiec to taka emerytura a nie pensja ...
    to nie wiem kto ma racje ...
    Ale on chyba niezbyt stary jest, to z jakiej racji ta emerytura ...

    J.