  • 1. Data: 2002-10-25 18:49:37
    Temat: Ile może trwać uzyskanie potwierdzienia z Centralnego Rejestru Skazanych ?
    Od: "Q" <b...@p...onet.pl>

    Jak w temacie - ile może trwać uzyskanie zaświadczenia z Centralnego
    Rejestru Skazanych ?
    I czy można to jakoś przyspieszyć ?
    Dwa miesiące temu złożyłem podanie o przyznanie pozwolenia na broń, a parę
    dni temu dowiedziałem się że sprawa "wisi" bo ci z Rejestru nie raczyli
    odpowiedzieć - można to jakoś przyspieszyć ?
    Czy jeśli sam wystąpię i otrzymam zaświadczenie o niekaralności KWP mi to
    uzna, czy też samo musi uzyskać odpowiedź na swoje zapytanie ?

    Z góry dzięki,

  • 2. Data: 2002-10-25 19:58:30
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > Czy jeśli sam wystąpię i otrzymam zaświadczenie o niekaralności KWP mi to
    > uzna, czy też samo musi uzyskać odpowiedź na swoje zapytanie ?

    Składałem wniosek o zaświadczenie z CRS w sądzie i załatwiono to w tydzień.
    Może więc faktycznie (o ile jest taka możliwość) złożyć wniosek we własnym
    zakresie.

    Ciacho

  • 3. Data: 2002-10-25 21:16:53
    Od: "Q" <b...@p...onet.pl>

    <c...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    tydzień.
    > Może więc faktycznie (o ile jest taka możliwość) złożyć wniosek we

    Chyba też tak zrobię, tyle że afaik Policja samodzielnie przedłożonego nie
    uznaje (łódzka KWP ogólnie ma ciekawy dorobek prawny...)
    i czeka aż dostanie odpowiedź na własne zapytanie.
    :(

  • 4. Data: 2002-10-26 00:08:31
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Q" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jeśli sam wystąpię i otrzymam zaświadczenie o niekaralności KWP mi to
    > uzna, czy też samo musi uzyskać odpowiedź na swoje zapytanie ?

    Jeśli nie jesteś karany, odpowiedź z KRK (nie CRS)
    nadchodzi w ciągu kilku dni.
    Pewnie policja jeszcze nie wysłała zapytania.

  • 5. Data: 2002-10-26 19:13:34
    Od: "Q" <b...@p...onet.pl>

    "Marcyś" <m...@N...pl> wrote in message

    > Jeśli nie jesteś karany, odpowiedź z KRK (nie CRS)
    > nadchodzi w ciągu kilku dni.
    > Pewnie policja jeszcze nie wysłała zapytania.

    Afaik wysłali i jeszcze nie przyszło.
    Zasadniczo ustawowy termin w KWP przekroczyli o 100 % (to pewnie jeszcze z
    czasów wyrabiania 300 % normy, tyle że teraz w drugą stronę...).
    Chyba będę musiał wybrać się do nich na rozmowę.