  • 1. Data: 2004-08-30 17:39:38
    Temat: Ile jest dni na odpowiedz ??
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    Cześć

    Czy jest ustalona liczba dni, w ciągu kórych jestem zobowiązany odpowiedzieć
    na korespondencję oficjalną.??

    Np. zażalenie, skargę, powiadomienie o jakiejś czynności.
    Nie jest to pismo urządowe, a od osoby fizycznej.
    Ja również urządem nie jestem, tylko sprzedawcą.

    Czy jak "poszkodowany" wzywa mnie do zwrotu np. zaliczki w ciągu 7 dni,
    ja taką czynność muszę wykonać lub odpowiedzieć mu w ciągu ( no właśnie ilu
    ? )
    x dni. ??
    ( wczesniej żadnych ustaleń, a tym bardziej umowy o ewentualnych zwrotach )

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-08-30 18:43:47
    Temat: Re: Ile jest dni na odpowiedz ??
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Marsjusz* [ m...@o...pl ] napisał(a):

    > Czy jest ustalona liczba dni, w ciągu kórych jestem zobowiązany
    > odpowiedzieć na korespondencję oficjalną.??

    30

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-08-30 19:21:51
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sarpedon wrote:

    > 30

    Skąd to?

    KG

  • 4. Data: 2004-08-30 19:22:11
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marsjusz wrote:
> [...]
    > x dni. ??
    > ( wczesniej żadnych ustaleń, a tym bardziej umowy o ewentualnych zwrotach )

    Jakiej zaliczki?

    KG

  • 5. Data: 2004-08-30 19:32:37
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *kam* [ X#k...@w...pl.#X ] napisał(a):

    > Skąd to?

    Kodeks Postępowania Administracyjnego

  • 6. Data: 2004-08-30 19:37:31
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sarpedon wrote:
    > Kodeks Postępowania Administracyjnego

    To jeszcze wskaż przepis, który nakazywałby go stosować w tym wypadku.
    Relacja sprzedawca - klient.

    KG

  • 7. Data: 2004-08-30 19:42:53
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    > Jakiej zaliczki?

    W pieniądzu :-) Wzywa mnie do zwrotu wpłaconej do tej pory kwoty.
    Tu jest cała historia. Może innym razem :-) Coś sobie wymyślił. jak na
    prawnika to dziwię się, że w ogóle podejmuje dialog, skoro w ogóle nie było
    zaliczki/zadatku/przedpłaty.

    Ale głównie chodzi mi o to
    Ile mam czasu na odpowiedź ?? i
    od kiedy może straszyć mnie odsetkami ??
    Czy od momentu wezwania do zwrotu "zaliczki" ??
    Czy dopiero odsetki liczą sie od momentu wydania pełnomiocnego wyroku sądu
    ??

    Mariusz

  • 8. Data: 2004-08-30 19:45:24
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marsjusz wrote:
    > Ile mam czasu na odpowiedź ?? i

    nie ma terminu

    > od kiedy może straszyć mnie odsetkami ??
    > Czy od momentu wezwania do zwrotu "zaliczki" ??

    Jeśli termin nie jest określony, to świadczenie ma być spełnione
    'niezwłocznie' po wezwaniu. W tym wypadku pewnie kilka dni.

    > Czy dopiero odsetki liczą sie od momentu wydania pełnomiocnego wyroku sądu
    > ??

    Nie.

    KG

  • 9. Data: 2004-08-30 21:02:50
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > To jeszcze wskaż przepis, który nakazywałby go stosować w tym wypadku.
    > Relacja sprzedawca - klient.

    :-)))
    NoMAD

  • 10. Data: 2004-08-30 21:39:48
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    > To jeszcze wskaż przepis, który nakazywałby go stosować w tym wypadku.
    > Relacja sprzedawca - klient.

    Stawiam na szeroko ostatnio omawiany art. 5 KC ;>

    --
    Prawda o olimpiadzie tylko TU!
    http://prt.psp.ee/olympics