    From: "Marsjusz" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ile jest dni na odpowiedz ??
    Date: Mon, 30 Aug 2004 19:42:53 GMT

    news:cgvupe$hlc$2@news.onet.pl...

    > Jakiej zaliczki?

    W pieniądzu :-) Wzywa mnie do zwrotu wpłaconej do tej pory kwoty.
    Tu jest cała historia. Może innym razem :-) Coś sobie wymyślił. jak na
    prawnika to dziwię się, że w ogóle podejmuje dialog, skoro w ogóle nie było
    zaliczki/zadatku/przedpłaty.

    Ale głównie chodzi mi o to
    Ile mam czasu na odpowiedź ?? i
    od kiedy może straszyć mnie odsetkami ??
    Czy od momentu wezwania do zwrotu "zaliczki" ??
    Czy dopiero odsetki liczą sie od momentu wydania pełnomiocnego wyroku sądu
    ??

    Mariusz