    From: Tomke <p...@B...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Idea przedłużanie umów
    Date: Thu, 22 Sep 2005 23:08:51 +0200

    Po długiej i burzliwej dyskusji Bartloo napisał(a) to co chciał:

    > Użytkownik "Tomke" <p...@B...pl> napisał w
    > wiadomości news:Xns96D8EBCF142DCTomke@193.42.231.152...
    >
    > Witam
    >
    > Mialem tak samo.
    > Zmusili mnie do podpisania aneksu na tyle miesiecy ile byl
    > wylaczony telefon, ale wczesniej wypowiedzieli mi umowe i
    > przyslali karne odstapienie
    >= czyli koszty 750 zł za zerwanie umowy na czas okreslony.
    > Trzeba bylo podpisac aneks i zaplacic ok 130 zł aktywacji
    > ponownej. Ale wszystko odbylo sie drogami oficjalnymi, jesli tego
    > nie zrobili to IMO mozesz dochodzic swoich praw oficjalnie i pisac
> [...]

    W drugim tel. miałem podobnie ale że było to z mojej winy podpisałem
    aneks i było ok.
    Ale w tej umowie której dotyczy dyskusja nie było takiego przypadku
    nawet nie było rozwišzania umowy. Telefon był owszem zablokowany (w
    obydwu kierunkach) ale może to była kwestia do miesišca czasu i jeœli
    by mi przedłużyli umowę o miesišc to nic bym nie mówił ale o prawie rok
    to lekkie przegięcie.
    Na razie czekam bo panienka z infolinii powiedziała mi że mi przyœle
    wszystko co się działo na koncie kiedy wyłšczeni włšczenie itp.
    Przeglšdne to i następne moje kroki to będš do salonu na rozmowę i
    "pokaz umów" jak to napisał mariposa doux

    Tomek