  • 71. Data: 2021-05-11 21:21:16
    Temat: Re: IRCHa
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Budzik napisał(a):

    > ;-DDD
    > Serio nie słyszałes?

    Serio. Słyszałem tylko pandemię strachu i wszechobecne kwiki.

  • 72. Data: 2021-05-11 21:28:40
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    wtorek, 11 maja 2021 o 08:51:25 UTC+2 Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > nie mogę, bo google usunął. Zresztą jeszcze kilka dni też był w sieci
    > film z przesłuchania przed komisją senacką USA jednego lekarza, który
    > opowiadał o takiej praktyce. Linki, które miałem też już są
    > donikąd.Opiowiadał dokładnie o tym precederze.

    Gógiel sprytnie wycina komentarze na YT.
    Jesteś zalogowany, wtedy widzisz swoje komentarze, wylogujesz się
    i taa dam znikają.

    Co do wyszukiwarek, są inne.
    duckduckgo.com
    search.aol.com
    yandex.com ruska
    www.baidu.com chińska

  • 73. Data: 2021-05-11 21:59:57
    Od: Kviat

    > W dniu 11.05.2021 o 16:57, Kviat pisze:
    >
    > Patrz a lekarze stosują inne i to skutecznie i badania, jak w końcu
    > udało się zrobić, w części z nich okazują się dawać lepsze rezultaty.

    Nadal nie rozumiesz.
    To, że ktoś wyzdrowiał nie znaczy, że to było skuteczne.

    > Sądzę, że niedługo będą się pojawiały pierwsze wyniki,

    No popatrz. A twierdzisz, że skuteczne leczenie jest znane.
    To jest znane, czy może jednak trzeba poczekać na wyniki badań?

    > Jak napisałem, lekarze stosują jeszcze kilka innych, ale nazw ich nie
    > pamiętam, część z nich to nowe zastosowanie, natomiast niektóre znane są
    > w leczeniu przeziębień od dawna.

    I co z tego?
    Na jakiej podstawie wyciągasz wniosek, że jak coś działa na katar, to
    znaczy, że leczy covida?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 74. Data: 2021-05-11 22:11:41
    Od: Kviat

    > W dniu 11.05.2021 o 17:09, Kviat pisze:

    > Nadal nie ogarniasz, że z drobnym przeziębieniem organizm sobie poradzi
    > sam,

    Nadal nie ogarniasz, że nie mamy do czynienia z drobnym przeziębieniem.

    > problemem jest ciężki przebieg choroby (podobnie masz przy grypie).
    > Leczysz więc tak, by nie zaatakowało Tobie płuc i innych narządów.

    No i właśnie w tym problem, że nie ma skutecznego lekarstwa.

    > Dlatego młodzi i zdrowi zazwyczaj covida przechodzą łagodnie.

    Są też tacy, którzy nie przechodzą łagodnie.
    Skoro twierdzisz, że istnieje skuteczny sposób leczenie, to dlaczego go
    nie stosują, gdy ktoś nie przechodzi łagodnie? Wszyscy lekarze to
    idioci, oprócz grupki oświeconych głoszących prawdę objawioną których
    nikt nie chce słuchać?

    Co to za skuteczny sposób, który działa tylko wtedy, gdy ktoś przechodzi
    łagodnie? W ten sposób, to nawet herbata z miodem działa i nie potrzeba
    do tego wybrańców z oświeconą prawdą na skuteczne leczenie herbatą z miodem.

    > Więc rozwiązaniem - procedurą leczniczą jest niedopuszczenie do ciężkiego
    > przebiegu choroby.

    No popatrz jakie to proste. Że też nikt do tej pory na to nie wpadł.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 75. Data: 2021-05-11 22:30:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-11 o 16:22, J.F pisze:

    > Byc moze, nie znam sie.
    > Ale skoro wszycy to wiedza, to kto zaleca 30 czy wiecej cykli ?

    > A na wlasnej stronie ich nie zamiescil?

    > Ale to akurat pacjenci z Covid.

    > Ale robia inny, czy jednak ten sam do skutku?
    >
    > Sugerujesz, ze PCR to tak skutecznosc ma 2/3? Raz wykryje, drugi raz
    > wykryje, a trzecim razem nie wykryje?

    Co oznacza ta IRCHa? Nie mogę sobie z niczym skojarzyć.
    Co do covida to podobno (jak piszą) w czerwcu ma być czwarta tura
    -najgorsza tej epidemii.

    Przywieźli z Indii swoich dyplomtów z indyjskim covidem i już zaczyna
    sie rozprzestrzeniać.
    Po mnie do tych Indii nikogo by nie wysłali. AAaa, tamta to niech
    zdycha, bo niepartyjna :-(

    --
    animka

  • 76. Data: 2021-05-11 22:34:14
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-11 o 17:11, Kviat pisze:

    > Jakiś środek do przetykania rur czy coś takiego.

    Chyba żartujesz. Popaliłby się w środku.

    --
    animka

  • 77. Data: 2021-05-11 22:43:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-11 o 21:28, Astralny Rębajło pisze:

    > search.aol.com

    aol
    Twoje dane. Twoje doświadczenie.

    AOL jest częścią firmy Verizon Media.

    Klikając opcję ,,Zaakceptuj wszystkie", wyrażasz zgodę na to, że firma
    Verizon Media i nasi partnerzy będą przechowywać informacje z Twojego
    urządzenia i/lub uzyskiwać do nich dostęp za pomocą plików cookie i
    podobnych technologii oraz przetwarzać Twoje dane osobowe w celu
    wyświetlania spersonalizowanych reklam i treści, do pomiaru reklam i
    treści, analizy odbiorców i rozwoju produktów.
    Twoje dane osobiste, które mogą być wykorzystywane

    Informacje o Twoim urządzeniu i połączeniu internetowym, w tym adres IP
    Aktywność związana z przeglądaniem i wyszukiwaniem podczas
    korzystania z witryn internetowych i aplikacji firmy Verizon Media
    Dokładna lokalizacja

    Możesz wybrać ,,Zarządzaj ustawieniami", aby dowiedzieć się więcej i
    uzyskać możliwość zarządzania swoimi ustawieniami. Możesz zmienić te
    opcje w dowolnym momencie, odwiedzając obszar Twoja kontrola
    prywatności. Więcej informacji o tym, jak korzystamy z informacji na
    Twój temat, zawiera naszapolityka prywatności i polityka plików cookie.
    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o naszych partnerach.

    --
    animka

  • 78. Data: 2021-05-11 22:50:56
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-11 o 17:37, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > Dlatego młodzi i zdrowi zazwyczaj covida przechodzą łagodnie. Więc
    > rozwiązaniem - procedurą leczniczą jest niedopuszczenie do ciężkiego

    Teraz jednak też dzieci małe umierają.

    --
    animka

  • 79. Data: 2021-05-12 07:29:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.05.2021 o 22:50, Animka pisze:

    > Teraz jednak też dzieci małe umierają.

    do kwietnia w Polsce umarło bezpośrednio na covida 1 dziecko w wieku do
    17 lat i chyba 5 albo 6 (nie pamiętam) z covidem.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 80. Data: 2021-05-12 07:33:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.05.2021 o 21:59, Kviat pisze:

    > Nadal nie rozumiesz.
    > To, że ktoś wyzdrowiał nie znaczy, że to było skuteczne.

    badania randomizowane pokazały, że było, ale co ja tam się badaniami
    będę przejmował...

    > No popatrz. A twierdzisz, że skuteczne leczenie jest znane.
    > To jest znane, czy może jednak trzeba poczekać na wyniki badań?

    znane lekarzom, jednak niektórzy wymagają akurat w tym wypadku badań,
    jednocześnie te badania blokując. A najzabawniejsze, że nie wymaga się
    pełnych badań co do szczepionek....

    > I co z tego?
    > Na jakiej podstawie wyciągasz wniosek, że jak coś działa na katar, to
    > znaczy, że leczy covida?

    zależy w jaki sposób ten katar leczy
    --
    http://zrzeda.pl