    From: "Aga" <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IP dowodem?
    Date: Fri, 6 Jan 2006 01:34:49 +0100

    Robert Tomasik r...@g...pl napisal/-a:
    > Załóżmy, ze by mu się to udało. Czy myślisz, że nie da się go
    > namierzyć? Zakładam, ze nie oczekujesz ode mnie tutaj recepty, jak się
    > to robi :-)
    Jak wiesz jak, to powiedz, ja bym go chetnie namierzyla, bo skorzystal z
    mojego IP... Przypuszczam, ze nie jest problemem nie do przeskoczenia
    zalozenie konta w banku na lewe dane.

    > Co to znaczy "użył jego IP"? Jak było jego IP, to ktoś tego nie mógł
    > użyć.
    Zalogowal sie na aukcje i kilka razy na konto mailowe z mojego IP, nie wiem
    jak, moze pod moja nieobecnosc, moze to wina jakiegos wirusa, ktory
    udostepnil moj komp, nie wiem, nie znam sie na tyle... Troche sie martwie,
    co bedzie dalej... Tutaj oszustwo na niewielka skale, ale nie wiadomo, co
    jeszcze...

    Aga