  • Data: 2006-01-06 00:14:57
    Temat: Re: IP dowodem?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aga [###a...@n...pl.###] napisał:

    > Ale jesli ten ktos mial nielegalnie (falszywe dane) zalozone konto?

    Załóżmy, ze by mu się to udało. Czy myślisz, że nie da się go
    namierzyć? Zakładam, ze nie oczekujesz ode mnie tutaj recepty, jak się
    to robi :-)

    > Wtedy tu tez nie bedzie dowodu... A co np. z nielegalnym
    sciagnaniem
    > plikow? Jesli by sprawdzili, ze na dane IP bylo sciagane, to
    wystarczy?

    Wystarczy do udowodnienia, że na dany komputer ściągano pliki.

    > Czy jeszcze musieliby to znaleźć na kompie, plytach, jak udowodnic,
    > czyje to... Jesli ktos uzyl tylko tego IP, a innych dowodow nie ma,
    > nie moga oskarzyc?

    Co to znaczy "użył jego IP"? Jak było jego IP, to ktoś tego nie mógł
    użyć. A jeśli nawet, to zostaną ślady w komputerze. Takie cuda, to w
    Erze.