  • Data: 2006-01-06 00:07:59
    Temat: Re: IP dowodem?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To wystarczy powiedziec, ze przychodzi do mnie duzo osob na imprezy i
    podac
    > kilka nazwisk, a wiecej nie pamietam...? Czyli nie jest tak, ze odpowiada
    > sie za wszystko, co z danego IP?

    Czasy , ze opowiadalo sie "za wszystko" sie juz chyba skonczyly. Pamietaj,
    ze sad ocenia dowody swobodnie i opiera sie na wiedzy i doswiadczeniu
    zyciowym, innymi slowy popostu moze nie dac wiary twoim wyjasnieniom, ze z
    komputera korzystaly jakies tam osoby. Zreszta mozna by sie zastanwiac : Bo
    np ktos moglby sciagnac jakies lewy plik z interentu i umiescic go w
    "dalekim" katalogu, ale gdyby umiescil go na puplicie- to chyba nikt by niu
    uwierzyl, ze o ty fakcie nie wiedzialas jako wlasciciel komputera. Zycie
    jest bogate i mozna sobie duzo wariantow wyobrazic. Ale tak naprawde to w
    praktyce raczej jest cos takiego jak "domniemanie winy" wlasciciela
    komputera z ktorego ciezko mu sie bedzie oczyscic.

    Cezar