  • Data: 2009-06-12 09:58:56
    Temat: Re: IDIOCI NA DROGACH
    Od: Jan Srzednicki <w...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-09, o...@g...com wrote:

    > Gdy są warunki to możesz nawet latać. Tylko że znowu - wg ciebie
    > warunki mogą być, bo przecież ten z naprzeciwka ma miejsce na poboczu
    > więc może Ci się usunąć, prawda?
    >
    > Dywagacje na temat hipotetycznych sytuacji są zbędne, nie szukam
    > odpowiedzi na konkretną sytuację, bo z nią sobie radzę gwałtownie
    > hamując i zjeżdżając na pobocze, mimo że takiego obowiązku nie mam,
    > mogłem w tym czasie kichnąć i nic bym nie zauważył. Mam prawo kichać?

    Tym bardziej, że pobocze może być zajęte przez coś, czego wyprzedzający
    "na pałę" nie dostrzegł - rowerzysta, pieszy, awaria samochodu, konar
    drzewa, podmyty asfalt.. Zmuszanie jadących z naprzeciwka do usuwania
    się na pobocze jest skrajnie niebezpieczne.

    Ale tak, to na pewno będzie wina kapelusznika, który nie chciał zjechać
    z jezdni..