    From: Olgierd <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IDEA ciąg dalszy
    Date: Tue, 13 Jan 2004 20:12:50 +0100

    Niejaki(a) kam w wiadomości <bu16fg$ldj$1@news.onet.pl> powiedział(a) co
    następuje:

    > w upominawczym pewnie wyda...

    Faktura za usługi telekomunikacyjne nie musi być zaakceptowana przez
    abonenta.

    > Faktura pewnie nie, ale do tego będzie regulamin i oświadczenie o
    > wypowiedzeniu umowy przez klienta.

    Hmm nie wiem czy Robert widział fakturę za komórkę ;-) owszem, jest tam
    dość szczegółowa specyfikacja w rozbiciu na abonament i dodatkowe
    usługi, ale pozycja "razem" jest bezwzględna. Stamtąd będzie przepisana
    treść odpowiedniej rubryki w postępowaniu nakazowym.
    Proponuję nie budzić nadziei w nieszczęsnym abonencie PTK Centertel (ani
    innej sieci). Sprawa jest oczywiście do wygrania, ale dopiero po
    wniesieniu sprzeciwu od wydanego nakazu, a to oznacza dodatkowy i zbędny
    stres i wydatki.

    --
    Olgierd
    "O ile oskarżenia przynoszą korzyść republice, to oszczerstwa przynoszą