  • Data: 2004-01-13 22:31:04
    Temat: Re: IDEA ciąg dalszy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:45u79n4l7rhp$.dlg@olgierd.gov.pl...

    > Hmm nie wiem czy Robert widział fakturę za komórkę ;-) owszem, jest tam
    > dość szczegółowa specyfikacja w rozbiciu na abonament i dodatkowe
    > usługi, ale pozycja "razem" jest bezwzględna. Stamtąd będzie przepisana
    > treść odpowiedniej rubryki w postępowaniu nakazowym.
    > Proponuję nie budzić nadziei w nieszczęsnym abonencie PTK Centertel (ani
    > innej sieci). Sprawa jest oczywiście do wygrania, ale dopiero po
    > wniesieniu sprzeciwu od wydanego nakazu, a to oznacza dodatkowy i zbędny
    > stres i wydatki.

    Fakturę za komórki widuję regularnie. A co do postępowania nakazowego, to
    nie zapominaj, ze jednak trzeba tam napisać uzasadnienie. No i jak w tym
    uzasadnieniu napiszą, że klient umowę wypowiedział (a muszą to napisać, bo
    inaczej nie ma całe roszczenie podstaw) to jako dowód muszą dołączyć jego
    wypowiedzenie - bodaj kserokopię. I wówczas sąd przeczyta, że
    wypowiedział, bo się zmieniły warunki umowy. Tego nie ukryjesz przed sadem
    i samej faktury do sądu też nie wyślesz, bo Ci odeślą ten nabój z
    pouczeniem o konieczności uzupełnienia.