    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Date: Tue, 11 May 2004 23:26:59 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc11.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    news:c7qrus$dkp$1@news.onet.pl...

    > Bredzisz. Naboje rozpoznawalne są dotykiem. Właśnie po to by nie było,
    > że tłum, że noc, że zupa była za słodka.

    Arek! Miałeś taki nabój w ręce, czy opierasz się na telewizji? Nabój jest
    rozpoznawalny, pod warunkiem że masz czas, by go obmacać. Normalnie
    łapiesz kilka naboi i wsuwasz kolejno do magazynka. Nikt tego nie maca, bo
    nie ma na to czasu.

    > Strzelanie w głowę i w kobiety to nie jest pomyłka i nie zawinił tu nikt
    > inny niż strzelający.

    Arek! Znowu jesteś odporny na racjonalne argumenty. Zrozum, że zupełnie
    inna taktyka strzelania obowiązuje dla amunicji gumowej, a inna dla
    breneki. Oni strzelali breneką jak gumową i stąd nieszczęście.

    > Przykro mi stary, ale ofiary nie miałay już jak spierdalać bo zostały
    > trafione pierwszymi pociskami.
    > Ale jak jesteś taki chojrak to spróbuj spierdalać z kulą w głowie.

    Nie pierwszymi na pewno. To niewiele akurat tutaj tłumaczy, ale nie masz
    racji. Zadyma trwała od dłuższego czasu. Do każdej strzelby zabiera sie co
    najmniej 5 naboi (magazynek), a i zapasową amunicję często, ale tu już
    różnie bywa w praktyce. Mieli trzy strzelby początkowo. Nie ma silnych i
    co najmniej 15 strzałów już padło, skoro brakło amunicji. No i droga z
    Komendy na miejsce akcji. Nie wiem jak to daleko, ale minimalne parametry
    to kilkanaście głośnych strzałow i kilkanaście minut czasu na odejście.

    > Nie miałbyś jak zapytać bo policja zaczęła strzelać ZANIM on zaczął
    uciekać.

    Myśle, że nie masz racji. Ale to bedzie trudne do ustalenia tak naprawdę.
    Świadek słyszał huk. Czy to były strzały w pojazd, czy ostrzegawcze, tego
    sie nigdy nie dowiemy. W samochodzie jest bodaj (opieram się na mediach)
    20 przestrzelin. Wystrzelili podobno 36 sztuk amunicji. Równie dobrze 16
    pierwszych mogło byś ostrzegawczymi. Jeśli wyskakiwali zgodnie z Twoją
    tezą z zamiarem zabicia, to z kilku metrów nie spudłujesz w 50% strzelając
    w samochód.