  • Data: 2004-05-12 09:39:12
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    : > Powinni wiedziec czym grozi nieodpowiedzialne uzycie jej, a poki co
    czuja
    : > sie
    : > bezkarni, dlatego dla przykladu (te ostatnie 2 bo sa wrecz doskonale do
    : > tego)
    : > kara smierci dla nich.
    :
    : I to pisze obrońca życia :/ A o pomyłkach sądowych słyszałeś, dosyć
    : częstych w USA w rozprawach, gdzie zasądzono karę śmierci?

    my mowimy teraz o osobach ktore doprowadzaja przed sad.
    Jezeli o Sad Ci chodzi to bardzo duzo osob rowniez wPolsce siedzi niewinnie.

    Wiele z nich siedzi od zeznan tzw "platnych swiadkow"

    :
    : > Bo (jak to bylo wspomniane w Pod napieciemw niedziele) gdyby to cywil
    : > strzelil
    : > juz by siedzial, a te biedactwa kurwa psychologa potrzebuja w bo sa w
    szoku,
    : > A RODZICE tych dzieci? Nawet ich nie przeproszono.
    :
    : Nie wiem, nie oglądam telewizji. Dla mnie coś, co nazywa się "pod
    : napięciem" raczej nie będzie źródłem opinii. Nadal nie wiem, co
    : proponujesz zamiast policji, która według ciebie nie ma prawa użyć
    : broni nie ryzykując takich kar? Okopać się?

    gumowa strzelac w nogi, normalna- planowac akcje i przy wykonaniu ubior,
    kominiarka kurtka z bialym widocznym napisem POLICJA i przed
    strzelaniem jak w ustawie krzyknac Policja a jezeli jest zagrozenie zycia (a
    nie bylo w obu przypadkach) strezlac bez "Stoj bo strzelam"

    Jezeli to bedzie przestrzegane to nie mam nic przeciw policji.

    I zeby przeprosili gdy potrakuja niewinnego czlowieka jak smiecia.
    (pomylkowe aresztowanie)

    Jezeli chodzo o Pod napieciem to jest akurat dosc dobre zrodlo, program zna
    zywo, wypowiadaja sie swiadkowie i policja.
    Tu nawet warto zobaczyc jak zmieszani policjanci sie myla w tymco mowia.
    Czesto sami sobie zaprzeczaja.

    : >
    : > pomylka, ze strzelaja do nieuzbrojonych, nastolatkow, pozniej pieprza
    : > glupoty mediom?
    :
    : Pomyłka, że użyli ostrej amunicji. Piszesz bez sensu.

    W pod napieciem prowazdacy mowil jakie informacje otzrymal bezposrednio po
    tym napadzie od Policji (nie on jeden)
    i jakie informacje po kilku nastu godzinach policja podala.

    I myslisz ze P. sie obronili na zywo w programie? nie, zaczeli pieprzyc o
    innych akcjach.

    :
    : > Gdyby nei bylo tego swiadka, to pewnie by im bron i narkotyki podlozyli.
    :
    : Pewnie, gdyby - zejdź na ziemię. To tylko twoje wydumane domysły.

    nie patrz wyzej, podana inna werjsa, jest swiaadek, nie przejdzie, trzeba
    podac inna wersje.

    : >
    : >
    : > Po pierwsze zmienic prawo co do uzycia broni.
    :
    : A jakie zmiany proponujesz?

    przdewszystkim co do kar za nieuzasadnione uzycie.

    i do kazdego punktu wyjasnienie takie zeby nawet policjant zrozumial.
    mam na mysli tych ktorzy po cywilnemu akcje przeprowadzaja, to sa
    czesto zwykle "koksy" ktore mozgu nie maja tam gdzie trzeba.
    Szprycuja sie anabolikami, a wiadomo ze czlowiek ktory to bierze musi sie
    wyladowac,
    czesto sie zapomina. A takim nie wolno broni dawac.

    : IHMO nie liczy się, jaka jest szansa przeżycia, ani gdybanie. Liczy się,
    : jaką lekarz podjął decyzję na podstawie dostępnych mu informacji.

    dokladnie chodzi mi o cos takiego, pacjent przychodzi na wyciecie migdalkow,
    umiera bo cos innego wycieli, badz
    zarazili go AIDS.

    P.