    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Date: Tue, 11 May 2004 18:24:15 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc156.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:c7q364$7rt$1@inews.gazeta.pl...

    > przeicez nie wkladaja tych naboi bezposrednia przed akcja w obecnosci
    osob
    > ktorych chca aresztowac.

    W Łodzi tak było. Brakło amunicji. Ktoś pojechał, ktoś wydał, ktoś
    przywiózł, ktoś wydał. Tyle oczu na to patrzyło i nikt się nie
    zorientował, ze to co innego. Podejrzewam, że nikt nie otwierał pudełek,
    choć jeśli była w oryginalnych opakowaniach, to tam są etykiety w
    odpowiednich kolorach. Też trudno pomylić.

    A ładowali pewnie w pośpiechu i tyle. Nie wiem, czy czasem nie było tak,
    że było tylko kilka osób przeszkolonych do użycia strzelb. te strzelały, a
    reszta ładowała i podawała im nabite. Wówczas te przeszkolone mogły się
    zorientować, że jest coś nie tak dopiero w chwili strzału. W nocy, to
    jedynie po różnicy odrzutu. Jeśli nawet zorientowali się po pierwszym
    strzale, to i tak salwa już poszła.

    I znowu wracamy do problemu wyszkolenia. Zrobiłem dziś test kilku
    policjantom. Rozróżniają już biały i czerwony - dzięki telewizji. Nikt z
    służb kryminalnych (a spytałem kilka osób) nie potrafił mi jednak
    powiedzieć do czego służy żółty, zielony czy granatowy.