    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Date: Mon, 10 May 2004 02:38:42 +0200

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > To swietnie ze Policja walczy z dresami ktorzy napadli na studnetow.
    > SKutki faktycznie nie byly zbyt udane... braki w wyszkoleniu itd.

    Sęk w tym, że ranni (w tym śmiertelnie) zostali ci, których te 'dresy'
    napadły.

    Wyobraź sobie, że idziesz sobie spokojnie ulicą, nagle wypadają z
    zaułka, jakieś bandziory, krzyszycz "Ratunku! Policja!", nadlatuje
    patrol, w jego kierunku bandzior rzuca cegłę, po czym policjanci 'przez
    roztargnienie' zabijają Ciebie...

    To już nie jest - jak w poprzednim przypadku - błąd planowania. To albo
    skandaliczna niekompetencja (brak wyszkolenia) funkcjonariuszy, albo
    (choć nie wiem, co gorsze) ich jakaś 'pomroczność jasna'.