    From: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I jeszcze raz o dialerach 0-700 ..
    Date: Mon, 21 Jul 2003 14:03:28 +0200

    w...@p...onet.pl wrote:

    > wszystko ok, tylko, ze wyniki kontroli przeprowadzonej przez urtip sa
    > poki co nieoficjalne, wiec traktowalbym informacje podane przez r z
    > i onet z pewnym dystansem kontrola zostala zakonczona 16.06 tylko, ze tepsa
    > moze (i z pewnoscia to zrobi) zglosic do wynikow (a dokladniej do protokolu
    > kontroli) uwagi itp. ciekawe tylko kiedy zostana podane oficjalne
    > wyniki...znajac procedury - poznamy je niepredko

    Zgadzam się, z tym że chciałam zauważyć, że ustalenia kontroli URTiP są
    przy ew. odwołaniu od wyroku tego procesu dla TP SA w sumie korzystne.
    Własna teza TP SA, że _nie jest_ ona podmiotem świadczącym usługi 0-700 była
    przecież właśnie powodem oddalenia pozwu przeciwko niepłacącemu klientowi,
    a ustalenia URTiP podważają *tę* tezę :).

    > moze byc literowka, bo suma faktycznie duza, chyba ze to za kilka miesiecy
    > osobiscie znane mi sa przypadki zadania przez tepse zaplaty na kwoty 70,
    > 132, 152, 209 i 251 tys zlotych (oczywiscie sa to kwoty "nabite" w ciagu
    > jednego miesiaca)

    AFAIK w tym procesie chodziło po prostu o połączenia 0-700 wykonane na konto
    pozwanej właścicielki lokalu przez osoby wynajmujące od niej mieszkanie
    (przeciwko tym osobom toczy się poza tym sprawa karna).

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl