    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <77kpcv1p9r54.9qmop6ewt37c$.dlg@40tude.net>
    <5c7a36a9$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 3 Mar 2019 20:53:21 +0100

    Dnia Sat, 2 Mar 2019 08:54:17 +0100, Kviat napisał(a):

    > Nie. Użyłbym mózgu i zrobił notatkę, że patrol zgłosił niedziałający
    > zapis z kamer.
    > Żeby koledzy z patrolu potem problemów nie mięli, że nie zgłosili, a
    > ktoś im zarzuci celowe niewłączenie kamer i żeby nie musieli się głupio
    > tłumaczyć zbiegiem okoliczności awarii dwóch kamer jednocześnie, która
    > ich zaskoczyła.

    Jak masz przykazane, zeby takie rzeczy zapisywac, to bedziesz
    zapisywal, chyba jestes len lub masz za duzo zgloszen.

    Jak nie bedzies mial przykazane, to moze nie bedziesz, bo nieistotne.

    A moze nawet patrol nie zglosil, skoro nie mieli przykazane.
    Na razie ciagle jestesmy w tym etapie, ze policja sobie radzila bez
    kamer, a jak z nimi ma byc gorzej, to po co im kamery.

    Gorzej w sensie, ze dyzurny mowi "prosze czekac, musze zgloszenie
    zapisac", albo ze trzeba patrol wycofac, bo im baterie padly, nie ze
    teraz policja nie moze juz pały uzyc, czy łapowki pobrac :-)

    J.