    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Date: Thu, 28 Feb 2019 13:29:28 +0100

    dyskusyjnych:2mQdE.1579$M...@f...ams1...
    On 2019-02-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Przy założeniu, że mają taką samą historię użycia tych aku

    Prawdopodobne.

    >i z poprawką
    >na parę innych rzeczy zaleznych od danych technicznych samuch
    >urządzeń -
    >np. pani mogła ogrzewać sobą kamerkę słabiej niż pan, albo i
    >odwrotnie.

    Ale to byl patrol zmotoryzowany :-)

    >To jest niejako drugorzedny problem

    Ale imo dosc istotny w kwestii domyslow - jakby kogos pałowali, to by
    było podejrzane, ze akurat nie ma nagrania.
    Ale tu ? Zwykla pomoc domniemanej ofierze ... co szkodzi miec
    wlaczona.

    No chyba, ze profilaktycznie wylaczaja/rozladowuja :-)

    Ewentualnie - kamera dzialala, tylko nagranie zniknelo i mowi sie, ze
    bateria sie skonczyla :-)

    >wobec faktu, że mieli jak je podładowac.

    A to osobna sprawa - czy kamerki wyraznie sygnalizuja, ze sie bateria
    konczy,
    czy w akurat byl czas na ladowanie, czy sa dwa gniazda w radiowozie,
    czy policjant moze wozic ladowarke, czy lepiej, zeby ja zamknal w
    sejfie, bo rozpadnie sie przy byle okazji, a winny bedzie ...
    policjant oczywiscie.

    >No i działając na okragło powinno starczyć na cały okres służby.

    Powinny. Ale czy aby na pewno starczaja ?

    J.