    Date: Wed, 28 Sep 2011 09:37:34 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hurtownia wina i "duża sprzedaż"

    (28.09.2011 09:06), Adam wrote:

    > Bo ten sklep to mój klient - w sensie, że ja go "obrabiam" od strony
    > informatycznej i fiskalnej.

    Zapomniałem się dopytać: w czym problem w powyższym?

    Gdyby chciał na przykład sprzedać w nieistniejącej stawce VAT, wystawić
    fakturę niezgodną z przepisami czy inne takie - to rozumiem że jest to
    twój problem.

    Ale przecież niesprzedanie przez sklep towaru klientowi nie wprowadza
    żadnych problemów informatycznych. Mylę się?

    Chyba że klient (twój klient) chce wprowadzić jakąś informatyczną
    blokadę na "dużą sprzedaż detaliczną". Czy może o to chodzi?

    p. m.