    From: JaMyszka <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów [o "wyższości" psa nad
    tucznikiem]
    Date: Fri, 16 Oct 2009 04:55:30 -0700 (PDT)

    On 16 Paź, 12:02, SzalonyKapelusznik wrote:
    > [...]
    > A sprzedaz grzybkow przy drodze? Zurkow na targu? Pomidorow z wlasnego
    > ogrodu?

    Trolujesz czy się czepiasz?
    Sorry, ale pytam nie bez kozery przy tak wyartykułowanych zdaniach.
    Ludzie, którzy nie mają wiedzy w danym temacie, inaczej formułują
    swoje pytania.
    Nawet ja wiem, że dochód ze sprzedaży runa leśnego i produktów ze
    swojej działki nie podlega opodatkowaniu. Jedynym wymogiem przy
    sprzedaży grzybów jest posiadanie zaświadczenia z Sanepidu
    obejmującego daną partię zbioru, że są to grzyby jadalne. Poza tym,
    przy sprzedaży ww. produktów (na targu, na ulicy) obowiązuje wykup
    tzw. placowego.
    Co do żurku to nie mam wiadomości - ale sądzę, że jak kupujesz u osoby
    fizycznej, to sam ponosisz ryzyko co do "jakości" produktu pod kątem
    wymogów sanitarnych.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM