    From: GK <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Date: Fri, 23 Oct 2009 16:32:57 +0200
    <hbkgv5$53a$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hbmill$4bc$4@news.interia.pl>
    <hbn0r0$1ja$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hbn2ir$ajl$1@news.interia.pl>
    <hbn9vn$lfi$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hbp3t1$3dv$1@news.interia.pl>
    <i...@m...brudna.chmurka.net>
    <hbpb3d$i9v$1@news.interia.pl> <hbpg82$rs1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hbpf0t$nac$1@news.interia.pl> <p...@r...org>
    <hbpgll$p4n$1@news.interia.pl> <hbpl3k$a9e$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hbpob3$263$1@news.interia.pl> <hbq14u$adh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hbrh50$79c$1@news.interia.pl> <hbrhcm$79c$2@news.interia.pl>
    <hbrsd8$lbb$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hbru8p$mj4$1@news.interia.pl>
    <hbs1mj$414$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hbs2mq$st2$1@news.interia.pl>
    <hbsb8a$8vo$1@inews.gazeta.pl> <hbsagb$7dn$1@news.interia.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > A co powiesz na jedzenie kur? Ja w dzieciństwie bawiłem się z kurami i
    > też było mi zawsze żal, jak jakaś szła na rosołek. Ale potem się
    > przyzwyczaiłem. Taki świat, że musimy się wzajemnie zjadać. Robienie z
    > tego cyrków, bo ktoś se hoduje kotka jest bez sensu. przecie nie zjem Ci
    > TWOJEGO kotka.
    >
    > Znajomy kiedyś opowiadał mi historię o swoim kurczaczku, którego hodował
    > od małego, który zaginął, a jego ojciec przez śnieżycę szedł go szukać.
    > A krówki? Za małego bajtla sporo spędzałem czasu z cielaczkami i
    > krówkami na pastwisku albo wieczorem przy oporządzaniu.

> [...]

    Napiszę tak: nie zabijam żadnych stworzeń bez powodu. Choćby to był
    pająk czy mucha, jeśli mogę je złapać to łapię i wyrzucam przez okno z
    mieszkania. Każde stworzenie zasługuje na to aby żyć. Smalec nie jest
    powodem, dla którego można zabijać psy. I dla jasności, nie jestem
    buddystą czy jakiejś innej wiary, która zabrania zabijania. Jestem
    zwyczajnym Katolikiem.
    Założyłem temat, bo przyjąłem, że sąd popełnił błąd w swojej
    interpretacji zdarzeń. Ale jak widzę, możliwe, że sędzia miał podobne
    podejście do niektórych piszących.
    Mam nadzieję, że nie wszyscy są tacy...