  • Data: 2007-11-23 11:36:04
    Temat: Re: Hot-Spot a odpowiedzialność właściciela
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy gość łączy się z bankiem, wklepuje hasło, wyciąga kartę kodów,
    > wklepuje potwierdzenie transakcji... i to wszystko jest nagrane,
    > włącznie z kodami ktore na karcie miał odkryte? ;)
    > Nic nic, tak tylko pytam, na wypadek niepodejrzewania o nic nikogo
    > jakby takiemu klientowi znienacka jakaś drobna lub mniej drobna
    > kwota z konta wyparowała.

    Mam jedno pytanie: czy wiesz, jaka jest jakość nagrania z kamer
    przemysłowych?

    Może jeszcze dopowiem, że gdzieś się spotkałem z przepisami zakazującymi
    instalowania w monitoringu kamer o zbyt dużej rozdzielczości - właśnie
    po to, aby kamera nie była w stanie wychwycić np. haseł z kartki, czy
    monitora. Tylko za cholerę nie wiem, gdzie to widziałem - pamiętam
    tylko, że było po polsku i z użyciem terminologii prawniczej.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com