    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Date: Tue, 19 Sep 2006 20:02:38 +0200
    <i...@n...lechistan.com> <eelh5n$kti$1@inews.gazeta.pl>
    <eeliss$l6r$1@news.onet.pl> <eelj64$s6t$2@inews.gazeta.pl>
    <i...@n...lechistan.com> <eemere$1i8$5@inews.gazeta.pl>
    <eemhca$caj$2@inews.gazeta.pl>
    <1...@d...googlegroups.com>
    <g...@n...lechistan.com> <eemntt$6h8$1@news.onet.pl>
    <eempjn$6h4$1@atlantis.news.tpi.pl> <eemql4$hfp$1@news.onet.pl>
    <eems0t$ggp$1@atlantis.news.tpi.pl> <eemss9$q28$1@news.onet.pl>
    <een0qe$duj$1@nemesis.news.tpi.pl> <een35n$ib8$1@news.onet.pl>
    <eenasb$gb9$2@atlantis.news.tpi.pl> <eeoqun$5ud$1@news.onet.pl>
    <eep21r$ih1$2@atlantis.news.tpi.pl> <eep4nk$6la$1@news.onet.pl>

    Użytkownik "mr.all" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eep4nk$6la$1@news.onet.pl...

    > nim nie jest.
    > A jesli w plecaku sa skradzione towary?

    W chwili wejścia do sklepu?

    > Skad o tym ma wiedziec ochroniarz i jak ma to sprawdzic, gdy chce sprawdzic?

    Ale towar można równie dobrze schować do kieszeni, a nawet bielizny. Czyli
    postulujesz chodzenie w stroju Adama i Ewy po marketach? Ale Ewa i tak może coś
    schować. Gdzie tu równouprawnienie? Ale zaczyna mi się to podobać :-)

    > Wystarczy zapytac?

    Nie, wystarczy złapać gościa na kradzieży.

    > osobę i
    > siatek.
    >
    > Czyli ochroniarz nie ma zadnej mozliwosci...

    Nie ma.

    > Jak rozumiesz 'ujac'?

    Tak, jak chce tego kodeks postepowania karnego.

    > Moze bedzie to utrudnianie klientom w poruszaniu sie po sklepie.
    > A moze mozna stanac w miejscu przejscia utrudniajac zlosliwe
    > przechodzenie...

    W rażących wypadkach będzie to wykroczenie zakłócenia porządku publicznego. Ale
    w rażących.

    > Makro sobie wprowadzilo.

    A! To makro sobie ma włąsny sejm ustawodawczy? A kiedy wybory?

    > A gdyby to byla firma ochroniarska?

    To by zmieniło to o tyle, że za takie zatrzymywanie na chybył trafił ochroniarz
    idzie na 3 lata pudła. raczej żaden mądry na to nie pójdzie,. bo szkoda mu
    koncesji.

    > No wlasie... wiec czasem warto sie naddac z honorowym trwaniem przy prawie.

    Pytanie było o stan prawny, a nie to, co warto.