  • Data: 2004-04-04 13:28:48
    Temat: Re: Hipermarkety a plecaki (ponownie)
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Owszem, tu jest racja, ale tylko teoretycznie.

    > Oczywiscie, kolega "Kam" ma racje. W praktyce jednak wyegzekwowanie tej
    > odpowiedzialnosci bywa dosyc uciazliwe.

    Właściwie to należałoby każdorazowo komisyjnie spisywać protokół w
    którym wyszczególnionoby zawartość przechowywanego plecaka.
    Bo tak to co mi z tego, że mi nawet plecak kupią, jak laptop poszedł się
    paść... Zresztą mój laptop jest firmy SONY i nawet w Polsce nie da się
    go kupić u oficjalnego dystrybutora - ja swój zdobyłem w Niemczech.

    Poza tym to, co mam w plecaku to moja prywatna sprawa i nie mam zamiaru
    pokazywać że mam tam laptopa _oraz_ brudne gacie.

    Tak więc *zmuszanie* mnie do korzystania z przechowalni jest moim
    zdaniem naruszeniem moich praw. Ale może się mylę - proszę o paragrafy.

    > Dlatego radzilbym nie ryzykowac.
    > Najlepiej unikac sytuacji potencjalnie nerwicogennych...

    Ale nie chodzi o unikanie sytuacji, nie mam zamiaru ograniczać swojej
    swobody chodzenia na zakupy z czym mi się podoba. Wolę z plecakiem, bo
    mi wygodniej się potem telepać przez miasto. A osobiście jak tylko mogę,
    to unikam brania jednorazówek, choćby ze względów ekologicznych.

    To na sklepie spoczywa obowiązek udowodnienia mi kradzieży bądź jej
    zamiaru. Wszelkie przechowalnie itp. to tylko prewencja, moim zdaniem
    niczym nie uprawniona (tzn. przymus korzystania, bo do samych schowków
    nic nie mam, póki są dobrowolne).

    chester
    --
    "Tylko kobiety, których nie kochamy są punktualne." (Aleksander Dumas,
    Ojciec)