  • Data: 2004-04-04 13:30:56
    Temat: Re: Hipermarkety a plecaki (ponownie)
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie, a za wywieszenie tego typu nieprawdziwej (niezgodnej z
    > obowiązującym prawem) informacji o braku odpowiedzialności za pozostawione
    > rzeczy można, myślę, wyciągnąc w stosunku do sklepu jakieś konsekwencje.

    Wydaje mi się, że do wyciągania konsekwencji trzeba by być
    poszkodowanym. Sama informacja po prostu nie jest wiążąca, dopiero próba
    wyłgania się od odpowiedzialności za straty klienta niosłaby za sobą
    konsekwencję skutecznego oskarżenia.

    chester

    --
    "Kobieta stanowi niebezpieczeństwo dla każdego raju." (Paul Claudel)