    From: "poilkj" <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarkety a plecaki (ponownie)
    Date: Sun, 4 Apr 2004 07:48:53 -0500

    "chester" <c...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:c4oqor$s0r$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    >
    > Czy ktoś światły mógłby raz na zawsze rozstrzygnąć problem czepiania się
    > ochrony wobec osób wchodzących z plecakami do sklepów
    > wielkopowierzchniowych?
    > Jak to jest? Mają prawo się czepiać czy nie? Można ich ignorować?
    > Są schowki, ale sklep za nie nie odpowiada. Mi się już raz zdarzyło z
    > laptopem w plecaku iść na zakupy (wracałem od kolegi). Ale przecież co
    > ich obchodzi co ja mam w plecaku :-)
    >
    > Jak to w końcu jest. Z jednej strony nie lubię być traktowany jak
    > złodziej, a są sklepy, gdzie jest odpowiednia ilość kamer i nie ma tego
> [...]
    Nigdy nie miałem problemu z wchodzeniem do sklepu z plecakiem.
    Oczywiście ochroniarz się czepiał, bo to jego zadanie, ale mówiłem, że mam
    komputer i nie zostawię plecaka.
    Efekt: mówił, że przy wyjściu mogę zostać skontrolowany. Ja mu mówiłem, że
    się zgadzam i wchodziłem.
    Nigdy mnie nie kontrolowali.
    Bardzo dużo zależy od tego jak wyglądamy i jak się zachowujemy.