  • From: "kovalek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarkety a plecaki (ponownie)
    Date: Sun, 4 Apr 2004 14:05:10 +0200

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c4oqor$s0r$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    >
    > Czy ktoś światły mógłby raz na zawsze rozstrzygnąć problem czepiania się
    > ochrony wobec osób wchodzących z plecakami do sklepów
    > wielkopowierzchniowych?
    > Jak to jest? Mają prawo się czepiać czy nie? Można ich ignorować?
    > Są schowki, ale sklep za nie nie odpowiada. Mi się już raz zdarzyło z
    > laptopem w plecaku iść na zakupy (wracałem od kolegi). Ale przecież co
    > ich obchodzi co ja mam w plecaku :-)

    No tak to juz jest niestety w hipermarketach. W Gorzowie np. w Tesco są
    szafki przy wyjściu. Kiedyś wrzucało się tam 2zł., wyciągało kluczyk i szło
    do sklepu. Jednak w związku z dużą kradzieżą kluczyków (no to właśnie
    Polska), należy teraz iść do informacji dać 5zł w zastaw i wziąść kluczyk.
    Człowiek się tylko nabiega. Oczywiście nad szafkami wielki napis "za rzeczy
    pozostawione w szafkach nie ponosimy odpowiedzialnosci".

    Jeżeli komuś się nie podoba szafka, to ochroniarz przy wchodzeniu proponuje
    torbe do której wkładamy plecak, następnie on ją zamyka tak że nie mozemy
    jej otworzyc i my sobie biegamy z tą torbą po sklepie. Gdy wychodzimy ze
    sklepu, pani przy kasie otwiera tą torbę, a my sobie wyciągami z niej
    plecak.

    O wstępie do sklepu z plecakiem na plecach nie ma mowy. Nieważne jakiej jest
    on wielkości. Może sposobem byłaby akcja, że każdy chce wejść do sklepu z
    plecakiem i by im zabrakło toreb. Ciekawe co by robili. Kazali by czekać,
    czy też spadać na drzewo i wrócić bez plecaka :)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski