  • Data: 2009-03-12 20:39:05
    Temat: Re: Help... bo zaczynam sie denerwowac...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andreas" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    news:gpbr72$sho$1@inews.gazeta.pl...
    > wiadomości news:gpblfe$71$2@inews.gazeta.pl...
    > No właśnie wtym sęk, że nie mogę się domyśleć po co.

    Też nie przychodzi mi nic do głowy, ale ktoś kolegę, który pytał o poradę
    straszył, ze mu pieczątkę zabiorą. A to już kompletna bzdura. Moja
    wypowiedź miała na celu uspokojenie zainteresowanego, ze nawet gdyby ktoś
    wpadł na pomysł ustalenia, czy posłużono się jego pieczęcią (jakaś poszlaka
    by to była, że jednak ze sprawą miała coś wspólnego jego firma), to na
    pewno pieczątek brać ni ebędzie, bo to sensu nie ma.

    Gdyby sprawca w celu złożenia zamówienia posłużył się pieczęcią pytającego,
    to wskazywałoby po prostu, że była to osoba powiązana z nią. No bo jeśli
    pieczęć nie zginęła, to jest raczej nieprawdopodobne, by sprawca oszustwa
    kradł pieczątkę, a potem ją podrzucał. Oczywiście to w kwestii zasadności
    roszczeń wykonawcy zlecenia nic nie zmienia, bo liczy się podpis, a nie
    pieczątka, ale organom ścigania ułatwiło by ukierunkowanie poszukiwań.