    From: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Heee Heee He - w sumie zalosne...
    Date: Tue, 12 Nov 2002 08:25:21 +0100

    Samotnik wrote:
    > Ale ja przecież mogę sobie dla picu dokumenty z worda nazwać
    > 'office01.cab' 'office02.cab' czy jak to tam jest. ;) I co?

    no i właśnie o to mi chodzi, mogą być pliki o tych samoych nazwach a o innej
    zawartości. To, że plik setup.exe jest nie znaczy, że jest to program
    instalacyjny. Trzeba ten plik przeczytać i porównać zawartość z oryginałem.
    Jeśli plik jest nieczytelny (bo może być nieczytelna jego zawartość) to sam
    fakt jego istnienia nie potwierdza łamania prawa.
    P.