    From: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Heee Heee He - w sumie zalosne...
    Date: Fri, 8 Nov 2002 09:58:52 +0100

    poreba wrote:
    > Zwróćcie łaskawie uwagę iż na płytach CD nic się magnetycznie
    > nie zapisuje! (pomijam tu dyski MO i CD-R)
    > A biegły stwiedził, że dysk zawiera... nieczytelny...

    bo np. sektor w którym jest odpowiednik FAT (File Allocation Table) jest
    czytelny, ale dane nie, więc jedyne co można stwierdzic, to to, że płyta ma
    taką etykietę, są jakieś pliki, ale ich zawartości nie można zweryfikować, a
    do oskarżenia potrzebna jest zawartość dysku a nie jego etykieta czy nazwy
    plików na nim zapisane.
    Podobnie jeśli masz 'bad sector', na twardzielu, widzisz plik, ale nie
    możesz go skopiować, bo w którymś momencie nie daje się przeczytać. Ja nie
    widzę żadnej sprzeczności w stwierdzeniu:
    zawiera ... nieczytelny.
    P.