    From: LeoTar <R...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Harpie.
    Date: Thu, 13 Jun 2013 21:56:54 +0200

    W dniu 2013-06-13 21:10, Ikselka pisze:

    > Istnieją jak widac kobiety obiektywne - jako wyjątki potwierdzające regułę.

    Są obiektywne dopóty, dopóki nie ma konfliktu kobiety z mężczyzną.
    Jeżeli konflikt taki wystąpi to kobiety staną po stronie kobiety
    niezależnie od tego, czy wina leży po stronie kobiety czy mężczyzny.
    "Spisek jajników" bierze górę. Najprostszym przykładem są sędziny w
    sądach rodzinnych, prokuratorki zajmujące sie sprawami rodzinnymi, panie
    z pomocy społecznej itd. Pisałem już kiedys o ich dominacji w
    instytucjach zajmujących się rodziną i patologią rodziny. I w tych
    instytucjach wspierają kobiety, które tam trafiają.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services