  • Data: 2010-01-26 16:56:38
    Temat: Re: Handel wierzytelnościami - dziwna sprawa.
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjn68l$ai8$3@inews.gazeta.pl...

    > ja bym najpierw złożył sprzeciw do sądu do tego nakazu.
    > Bo następnego będziesz miał komornika na karku za kilka tygodni.
    > I nikogo nie bedzie obchodziło, że kredytu nie brałes. Wyrok jest na
    > ciebie.

    Oczywiście masz rację, strzeżonego Pan bóg ... itd.
    Jednak co by się stało gdybym się nie odwołał?
    Czy miałbym szansę na kasację wyroku i wstrzymanie
    pozstępowania egzekucyjnego?

    Trochę się obawiam że będę musiał podróżować gdzieś
    po sądach po calej Polsce i udowadniać że nie niestem
    wielbłądem...

    Ile mam czasu na napisanie sprzeciwu do tego nakazu i w jakiej
    on ma być formie? (są jakieś formularze?)

    Wypadłem trochę z tematu spraw sądowych ale słyszałem że niektóre pisma
    zgłasza się teraz na jakiś tam formularzach.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com