    From: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Halasujacy w nocy sasiedzi a prawo
    Date: Mon, 13 May 2002 11:50:10 +0200

    BuliMaxiu wrote:

    > Nie jestem pewny czy powinienem nocnš sytuację potraktować wzywaniem policji
    > na interwencję, bo w końcu nie jest to burda, ani głośna impreza i po prostu

    Tak trzeba zrobić - zakłócajš spokój i naruszajš ciszę nocnš.

    > nie wiem
    > - czy oni wogóle zechcš interweniować,

    Trzeba sprawdzić i domagać się. Majš obowišzek.

    > - czy jak przyjadš i chwilowo nie będzie hałasów (w cišgu 10min. na pewno
    > się coś zdarza) to czy nie będzie zarzutu "fałszywy alarm" lub
    > "nieuzasadnione wezwanie".

    Może tak się zdarzyć. Na to nie ma rady. Trzeba wtedy próbować raz jeszcze.

    > - czy oni wogóle majš możliwość uciszania tego typu.

    Majš, ale naogół nie chcš (choć sš wyjštki). Potem droga sšdowa. Można też
    zamówić ekspertyzę u akustyka (kosztuje i też nie ma gwarancji, że w danym dniu
    sšsiedzi nie wyjadš) i z tym do sšdu.

    Piotr