    From: "FunnyGuy" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hałas sasiedzki
    Date: Sat, 8 Feb 2003 23:13:49 +0100

    Tutaj może się kłaniać ustawa z 21 czerwca 2001 o ochronie praw lokatorów. W
    art. 13 par 1 znajdziesz tekst: " Jeżeli lokator wykracza w sposób rażący
    lub uporczywy przeciwko porządkowi domowemu, czyniąc uciążliwym korzystanie
    z innych lokali w budynku, inny lokator lub właściciel innego lokalu w tym
    bud. może wytoczyć powództwo o rozwiązanie przez sąd stos. prawnego,
    uprawniającego do używania lokalu i nakazanie jego opróżnienia" Czyli
    eksmisja. Jednakże art. 14 zawiera pewne obwarowania co do samej eksmisji,
    zwłaszcza w odniesieniu do zapewnienia lokalu zastępczego (socjalnego), a
    ponieważ mieszkań tego typu ogólnie brakuje, więc egzekucja staje się
    iluzją...

    Marek.