    From: r...@t...pl (Romuald)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hałas sasiedzki
    Date: 4 Feb 2003 14:22:45 +0100

    > Moim zdaniem przyszedl czas zeby sie wyniesc z bloku skoro nie znosicie
    > normalnego halasu. Wiem ze macie poczucie krzywdy ze jak tak mozna
    > halasowac bo zona chora etc ale takie jest prawo kazdego z mieszkancow
    > bloku. Niestety skoro zona jest chora to sanatorium, domek na wsi a nie
    > mieszkanie w bloku !!!

    - Takim madrala moze byc tylko ktos zdrowy jak kon. Niech ten ktory chce
    zachowywac sie jak troglodyta przeniesie sie do domku na wsi!
    Jak to mowia: slepemu kolorow nie wytlumaczysz! Takie rady w tej sytuacji,
    to... parlamentarnych slow brak.
    Gdy komus wszystkie pieniadze od lat ida na leczenie to o przenosinach do
    domku
    nie moze myslec.
    A czemu prawo do halasow ma byc wazniejsze od prawa do
    wypoczynku w miejscu zamieszkania??? W jakim kraju my zyjemy?
    Poza tym - np. alkoholika mozna wyeksmitowac za halasliwe zachowania i
    rozroby,
    a tutaj - "takie jest prawo kazdego z mieszkancow bloku" ?

    > Wspulczuje tez mam glosnych sasiadow a raczej normalnych sasiadow a
    > kiepska izolacje akustycza.

    Nie rozumiesz kompletnie, Zonzi, w czym rzecz: normalni sasiedzi daja
    NORMALNE odglosy zycia mieszkancow bloku i to NIKOMU NIE PRZESZKADZA!
    Ale ciagle urzadzanie zawodow sportowych w buciorach po niewytlumionej
    podlodze
    nie tylko chorego wyprowadzaja z rownowagi. Znajomi odwiedzajacy nas
    nie byli w stanie normalnie z nami rozmawiac, takie odchodzilo dudnienie
    z gory. Probowali chodzic tam i dyskutowac, co oczywiscie nic nie dawalo,
    bo facet mowi, ze to tylko "dzieci sie bawia". Potrafie odroznic bieganie
    dziecka
    od specjalnie urzadzanych zabaw z udzialem doroslych, prowadzonych z calym
    impetem i dynamika jak na Agrykoli albo we wlasnym domku na wsi.
    I wlasnie dzieki takiemu podejsciu spoleczenstwa jakie reprezentuja
    niektorzy
    ironizujacy na tej Liscie - facet czuje sie zupelnie bezkarny i ma gdzies
    wszystkich.

    Koncze temat - ide do prawnika...
    Romuald