  • Date: Wed, 20 Feb 2013 22:14:47 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hacking...
    <kfp2je$4oi$1@mx1.internetia.pl> <kfp2k0$l4s$1@node1.news.atman.pl>
    <51208a0e$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kfqdq4$umo$5@node1.news.atman.pl> <5120c338$1@news.home.net.pl>
    <kfqhl8$qnk$1@node2.news.atman.pl> <5120d6ce$1@news.home.net.pl>
    <kfqmbd$85r$1@node1.news.atman.pl> <5120e1ff$1@news.home.net.pl>
    <kfr89s$h8d$1@node2.news.atman.pl> <51212759$1@news.home.net.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1302181032320.1572@quad> <5122090a$1@news.home.net.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1302181530270.1572@quad> <5122803f$1@news.home.net.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1302182154530.3624@quad> <51236c2b$1@news.home.net.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1302191423570.4552@quad> <512399f4$1@news.home.net.pl>
    <m...@i...localdomain> <5123e72d$1@news.home.net.pl>
    <kg0pf7$fe9$1@node1.news.atman.pl> <51248bb4$1@news.home.net.pl>
    <kg27k1$8ep$1@node2.news.atman.pl> <5124ab49$1@news.home.net.pl>
    <kg2f7i$59v$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 20.02.2013 13:23, Mr. Misio pisze:

    > Wszystko jwednow sensie "możesz zgłosić kradzież swojej pogiętej
    > puszki, którą położyłeś na chodniku" oraz "możesz się bronić, ze wziałęś
    > i pojechałęś samochodem, który wydawał _CI_ się na porzucony /
    > udostępniony do użytku"
    >
    > Reszta - są rozstrzygnie :)

    I to na podstawie tego, co skarżący/oskarżony (w ocenie sądu) myślał
    (tj. jaka była jego intencja - wzięcie porzuconego czy kradzież) a nie
    na podstawie tego, co sąd by myślał o tym przedmiocie.

    Ale absolutnie się zgadzam, że człowiekowi wychowanemu w Polsce w
    ostatnich paru dekadach ciężko będzie uwierzyć jeśli będzie się
    tłumaczył, że autentycznie myślał, że samochód był celowo porzucony (o
    ile nie był to kompletnie rozwalony grat - chociaż ktoś tu przytaczał
    przykład idioty z bronią w ręku odpędzającego kogoś, kto tylko oglądał
    jego wrak wyglądający na porzucony ;) ).

    > To zła definicja.

    Dlaczego? Od początku mówiliśmy o "rzeczach ruchomych".

    > Ale w przypadku zaboru mercedesa może być trudniej ;)

    Pewnie. Chyba że to był bardzo zdezelowany Mercedes i stał tam od
    dłuższego czasu ;)

    > Taki matrix? :) Obserwuj koty ;)

    Obserwuję sześć - połowa na kocu, a połowa leżąca na kocu ;) (ciekawe
    kto się kotów doliczy ;) )

    [ciach]

    > Oczywiście ;) JEśli to nie twój chodnik to omijasz puszkę, bo jest
    > czyjaś, na czyimś chodniku :)

    Albo ją biorę zakładając, że przeciętny sąd powinien mi uwierzyć, że
    byłem przekonany o jej porzuceniu jako śmieć ;)