    From: "oofo" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: HIPERMARKETY I "KRADZIEŻ"
    Date: Sun, 4 Apr 2004 12:42:31 +0200

    właśnie o to chodzi, jak mają nagranie video, na którym "coś jest" to
    rozumiem, jeśłi są mili i przeproszą za to, że się pomylili także zrozumiem,
    ale właśnie miałem kiedyś sytuację, żę nie wziłąłem nic, zachowywałem się
    normlanie, poszedłem tylko na zakupy, nic więcej, a oni mnie zawinęli i do
    tego byliu bardzo niegrzeczni, to się stało zanim zacząłem się interesować
    tym wszystkim, prawem itp .... teraz już nie jestem taki lewy, jak kiedyś,
    owszem, nie jestem też prawnikiem, tylko studentem interesującym się tym
    .... teraz wiem, że miałem wtedy swoje prawa, mogłem coś z tym zrobić, bo
    nie lubię, jak ktoś na mnie patrzy właśnie, jak na złodzieja, a ja nim nie
    jestem, chamskie odzywki i zagrywki ochroniarzy, a na koniec "małolat masz
    szczęście, jesteś już wolny, wypieprzaj tym wyjściem", a ja przestraszony i
    poszedłem, w chwili obecnej wiem, że całe zajście wyglądałoby zupełnie
    inaczej, dzięki za wszystkie posty, pozdrawiam !