    From: "oofo" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: HIPERMARKETY I "KRADZIEŻ"
    Date: Sun, 4 Apr 2004 12:32:12 +0200

    ej, ja tu chciałem spokojnie a tu jakieś nerwówki wchodzą, spytałem, bo to
    bardzo niemiła sytuacja, cwaniaczkiem nie jestem, ale przekonaj się sam, jak
    to jest, jak cię prowadzi ochrona, za nic, bo nic nie ukradłeś wszyscy
    patrzą, to jest zwykłe zniesławienie, kto jak kto, ale ja nie chciałbym być
    postawiony w takiej sytuacji, nie lubię być posądzany o coś, szczególnie, że
    nic nie zrobiłem, jak już się decydują posądzić mnie o to, nie mając podstaw
    do tego, to muszą chyba w pewien sposób zapłacić za swój błąd, ochroniarze w
    hipermarketach nie są po to, żeby patrzeć, czy ja czegoś nie ukradłem, od
    tego jest monitoring i bramki przy kasach i wyjściu, oni są od pilnowania,
    żeby to właśnie mnie czegoś ktoś nie ukradł, żebym mógł bezpiecznie zrobić
    zakupy, więc nie rozumiem, czemu tak cię uraził mój topic, pozdrawiam