    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: HELP! operator komorkowy [dlugie]
    Date: Fri, 30 Jun 2006 19:04:08 -0500

    Maciej Bebenek wrote:

    > To se ne da. Operator O sprzedał pewnej firmie coś ponad 100 aktywacji.
    > Problem jest tego rodzaju, że w budynkach tej firmy zasięgu O
    > praktycznie nie ma. Zanim podpisano umowę O obiecywał postawienie
    > mikroBTS-a i na obietnicach się skończyło.
    >
    > M.

    Mam telefon od operatora O czyli I od samego początku, już nawet nie
    pamiętam jak długo 7 lat, 8 lat.
    Ile razy coś było nie tak tyle razy zostało to załatwiane szybko i
    konkretnie.

    Dawno dawno temu ajkoś tak '98 , nie wiem może teraz też tak jest, było,
    że za chiny ludowe nie dało się wyłączyć przekierowania na pocztę głosą.
    Albo gdzieś , albo nigdzie, czyli na pocztę.
    A ja chciałem poczty nie mieć. Pisemko, ja chcę sam mieć możlwość
    ustwiania co chcę na pocztę, a co nie. Za tydzień było zrobione.
    Do dziś na stronie internetowej głupoty się pokazują przy ustawieniach
    poczty.

    Potem jakoś tak długo długo długo nic, potem się przeprowadziłem to mi
    antenę naginali.

    Potem jakoś stronę zmienili i w ogóle się nie dało zalogować do
    ichniejszej skrzynki mbox.
    Wieć machnąłem reklamację, że za rok wstecz chcę zwrot opłaty i
    rezygnuję z usłgi. Zrezygnowali i oddali.

    Regularnie co roku dostarczali gratis nowy telefonik za cyrograf.
    Ostatnio jakoś tak chciałem którąś nokię, której akuart w salonie nie
    mieli. Jakaś z tych lepszych z paratem i bajerami.
    Powiedziałem, że innej nie chce i wyszedłem.
    Na następny dzień Warszawa sama zadzwoniła, że telefon już idzie i w
    salonie mam prosić o rozmowę z kierowniczką.
    Telefon dali, cyrograf podpisałem, allegro zarobiło.

    Kapitał darmowcyh minut, który kiedyś mieli to super sprawa.
    W efekcie miesięczczny abonament zamienia mi się zawsze na minuty i nie
    przepada. Kiedyś tam się je wygada.
    W życiu mnie nie namówią na przejście na nowe taryfy.