  • From: Olgierd <n...@n...problem>
    Subject: Re: HELP! operator komorkowy [dlugie]
    Date: Fri, 30 Jun 2006 22:35:42 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    Osoba przedstawiająca się jako *HaNkA ReDhUnTeR* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > No luzik, tylko, ze ja nie mieszkam w leśniczówce na środku puszczy,
    > ale w środku miasta:-) Poza tym na magicznej mapie zasięgu pokazywano
    > mi, ze zasięg u mnie jest ze ho-ho.

    Każdy operator zastrzega, że mapka nie jest załącznikiem do umowy i
    nie stanowi gwarancji, że w danym miejscy będzie zasięg taki jak
    namalowano ;-)

    > Stąd wydaje mi sie, ze mam prawo podejrzewac, ze wina leży po stronie
    > operatora nie mojej, a ja nie jestem wróżką, zeby wiedziec, ze będa
    > mieli problemy, ktore po 3 latach mieszkania w danej lokalizacji, nagle
    > uczynią ja niedostępna:)

    Pewien operator prowadzący sieć na "P" miał swego czasu obyczaj
    oszczędnościowo budować sieć, tj. zdarzało mu się przekładać BTS w
    inne miejsce, przez co w konkretnej lokalizacji zmniejszała się
    pojemność itd.
    Natomiast inny operator ("O") dał mi w 2000 r. pismo (wówczas był
    jeszcze operatorem na "I"), że w pewnym miejscu Wrocławia już wkrótce
    będzie dobry zasięg. Po dziś dzień jest fatalnie i prowadzimy sobie
    takie tam czasem dywagacje na ten temat ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||