  • Data: 2004-07-14 07:57:29
    Temat: Re: Gwarancja na uzywany sprzet
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Jul 2004 08:11:39 +0200, kam naskrobał(a):

    > Jeśli jesteś konsumentem (nie kupiłeś w związku z działalnością
    > gospodarcząlub zawodową) to ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży
    > konsumenckiej i niezgodność towaru z umową. O ile w umowie nie skrócona
    > - 2 lata. Ale liczy się chwila wydania, a nie stan obecny. I trzeba
    > uwzględnić naturalne zużycie się urządzenia...

    jaka niezgodność?? - sprzet był UŻYWANY. Ciekawe jaka to wada ukryta,
    zuzyta bateria w używanym sprzęcie? dobre :D Poza tym pisze że kupił przed
    ROKIEM wiec to na kupującym ciąży ciężar udowodnienia że wada istniała w
    chwili zakupu :) Czyli przez rok nie zauważył że bateria mu nie trzyma :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org